چرا مگافن

مگافن تلاش متخصصین داخلی برای ارائه بروز ترین دانش روز دنیای پزشکی و داروسازی برای مردم ایران است. این مجموعه با بکار گرفتن نیروی متخصص داخلی و در اختیار داشتن آخرین تجهیزات و علوم روز دنیا قدم در تولید بزرگ ترین خانواده محصولات مسکن های ضد درد و قرص های سرماخوردگی گذاشته است.

مگافن با انجام تحقیقات در زمینه مصرف مسکن ها و محصولات درمانی سرماخوردگی و محصولات مرتبط، تلاش دارد تا نقش خود را فراتر از یک برند و یا یک خانواده محصول ایفا کرده و با بالا بردن آگاهی و شناخت مصرف کننده از خانواده محصولات مسکن های مدرن و ترکیبی، فرهنگ صحیحی را در جامعه ماندگار کند.

کیش مدیفارم

شرکت داروسازی کیش مدیفارم، تنها شرکت داروسازی جزیره کیش و صادر کننده نمونه استان هرمزگان ، در سال ۱۳۸۱ تاسیس گردید. این شرکت در طی سالیان گذشته همواره در تلاش بوده است تا مسیر رشد و ترقی را به بهترین شکل طی نماید و به اهداف والای تعیین شده دست یابد. شرکت داروسازی کیش مدیفارم در دوران فعالیت نه چندان طولانی خود موفق شده است تا بیش از ۱۲۰ محصول دارویی را به بازار عرضه نماید و از منظر سرعت رشد و فعالیتهای نحقیق و توسعه ، بی شک از برترین شرکتهای دارویی کشور بوده است. این مجموعه همواره در تلاش بوده است با حضوری سازمان یافته و پویا در بازارهای داخلی و خارجی و بهره گیری از فناوری مدرن روز دنیا و با افزایش درک و پاسخگویی به نیازهای همه مشتریان و ذینفعان خود در حوزه سلامت ، فعالیت های شرکت را در زمینه تولید محصولات با کیفیت توسعه داده و همواره در جهت کسب موقعیت برتر بعنوان یک شرکت معتبر دارویی در سطح کشور تلاش نماید.